Ūkininko ūkio registravimas Ūkininkų registre


Ūkininko ūkio įregistravimas/išregistravimas Ūkininkų ūkių registre, duomenų atnaujinimas/keitimas, partnerio įregistravimas/išregistravimas iš ūkininko ūkio (toliau – ūkis) vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkininko ūkio įstatymu ir Ūkininkų ūkių registro nuostatais.

Dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo:

  1. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  2. Ūkininku registruojamo asmens žemės nuosavybės ar kitais pagrindais naudojamos žemės valdymo ir naudojimo teisę suteikiančius dokumentus.
  3. Dokumentą, patvirtinantį asmens profesinį pasirengimą ūkininkauti.
  4. Jeigu ūkininkas žemės ūkio veikla verčiasi kartu su kitais asmenimis (partneriais), turi būti papildomai pateikiama:
    • partnerių asmens tapatybę patvirtinantys dokumentai;
    • jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis;
    • partnerių bendrai veiklai skirtos nuosavybės teise priklausančios žemės nuosavybės teisę patvirtinantys ar kitais pagrindais naudojamos žemės valdymo ir naudojimo teisę suteikiantys dokumentai.

Primename, kad ūkininkai kiekvienais kalendoriniais metais iki gruodžio 31 dienos nustatyta tvarka privalo atnaujinti ūkių duomenis Registre. Jeigu duomenys nepasikeitė, patvirtinti šį faktą.

Ūkininkas ar jo įgaliotas asmuo ūkio duomenis gali atnaujinti seniūnijoje, kurios teritorijoje yra ūkio centras arba savivaldybėje ir savarankiškai prisijungęs per Elektroninius valdžios vartus.


Dėl ūkininko ūkio įregistravimo/atnaujinimo/išregistravimo kreiptis:
Jurgita Reimerienė, vyriausioji specialistė, tel. (8 427) 61 142, mob. 8 614 86058.


Paskutinio atnaujinimo data: 2023-02-08