Žemės ūkio ir kaimo verslo registras


Žemės ūkio valdos įregistravimas/išregistravimas Žemės ūkio ir kaimo verslo valdų registre, duomenų atnaujinimas/keitimas, partnerio įregistravimas/išregistravimas iš žemės ūkio valdos (toliau – valda) vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registro nuostatais.

Dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo:

1. Valdos valdytojo (juridinio ar fizinio asmens) tapatybę patvirtinantį dokumentą.

2. Jeigu duomenis teikia valdos valdytojo įgaliotas asmuo, įgaliojimą atstovauti valdos valdytojui ir įgaliotojo asmens tapatybės dokumentą;

3. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, jeigu valda bus registruojama partnerystės pagrindu;

4. Vieno nekilnojamojo daikto, kuris bus įregistruotas valdos centru, duomenis;

5. Nekilnojamojo daikto naudojimo sutartį, neįregistruotą Nekilnojamojo turto registre, jeigu nekilnojamasis daiktas nei vienam valdos nariui nepriklauso nuosavybės teise;

6. Valdoje plėtojamos pagrindinės ekonominės veiklos rūšį pagal ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių;

7. Valstybinės žemės ploto naudojimo teisės patvirtinimo dokumentą, jeigu prašyme įregistruoti valdą bus nurodyti valstybinės žemės ploto duomenys.

Primename, kad valdų valdytojai kiekvienais kalendoriniais metais iki gruodžio 31 dienos nustatyta tvarka privalo atnaujinti valdos pasikeitusius duomenis Registre. Jeigu valdos duomenys nepasikeitė, patvirtinti šį faktą. Neatnaujinus valdos duomenų per paskutinius 3 metus, inicijuojamas išregistravimas.

Valdytojas ar jo įgaliotas asmuo valdos duomenis gali atnaujinti seniūnijoje, kurios teritorijoje yra valdos centras arba savivaldybėje ir savarankiškai prisijungęs per Elektroninius valdžios vartus.

Dėl žemės ūkio valdos įregistravimo/atnaujinimo/išregistravimo kreiptis:

Sigita Vasiliauskienė, vyriausioji specialistė, tel. (8 427) 61 142, mob. 8 616 47 241


Paskutinio atnaujinimo data: 2025-02-12