|
|
Elektroninės demokratijos paslaugų vartotojų apklausa
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama: Paaiškinimas: ar elektroninė paslauga pateikiama lengvai, suprantamai ir intuityviai?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimo logika yra aiški ir lengvai suprantama", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, išdėstymas ir kiti elementai sukuria teigiamą įspūdį, kuris skatina naudotis elektronine paslauga?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas (dizainas) skatina naudotis elektronine paslauga", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus: Paaiškinimas: Ar su elektroninės paslaugos teikimu susijusių funkcijų ir pasirinkimų išdėstymas yra logiškas, t.y. ar elektroninės paslaugos funkcijos, pasirinkimai ir kt. pateikiami matomai ir aiškiai?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos funkcijų ir pasirinkčių išdėstymas yra logiškas ir intuityvus", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos: Paaiškinimas: Ar aiškiai ir patogiai pateikiama reikalinga informacija, navigacijos ir funkcionalumo paaiškinimai?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiamos aiškios naudojimosi elektronine paslauga instrukcijos", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos: Paaiškinimas: Ar pateikiama pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos, detalizuojančios elektroninės paslaugos teikimą, terminus, reikalavimus, atsakomybes ir kt.?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikta pakankamai su elektronine paslauga susijusios informacijos", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad pateikiama pakankamai būdų, kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais: Paaiškinimas: Ar pateikiami pakankami patogūs bendravimo ir susisiekimo su už elektroninės paslaugos teikimą atsakingais darbuotojais būdai (telefonai; el. paštas; bendravimo internetu galimybė ir kt.)?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "pateikiama pakankamai būdų kaip susisiekti su elektroninę paslaugą administruojančiais institucijos darbuotojais", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai: Paaiškinimas: Ar į nurodytais būdais pateiktas užklausas yra atsakoma per priimtiną (jei yra - per nurodytą) laikotarpį ir tinkamai paaiškinant iškilusios problemos sprendimą?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "užklausas atsakoma pakankamai greitai ir tinkamai", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją: Paaiškinimas: Ar visa elektroninė paslauga yra teikiama elektroniniu būdu, ar suteikiamas visas reikalingas funkcionalumas t. y. ar tam tikrais atvejais nėra poreikio tiesiogiai vykti į elektroninę paslaugą teikiančią instituciją?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "visą elektroninę paslaugą galima gauti internetu, nėra poreikio vykti tiesiogiai į instituciją", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Ar sutinkate su teiginiu, kad elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus: Paaiškinimas: Ar elektroninės paslaugos pateikimas, pristatymas ir pateikiama informacija suteikia naudojimosi elektronine paslauga saugumo įspūdį?
|
|
|
Jeigu nesutinkate su teiginiu "elektroninės paslaugos pateikimas Jums atrodo saugus", paaiškinkite, kodėl?
|
|
*
|
Kaip dažnai Jūs naudojatės internetu?
|
|
*
|
Jūsų amžius:
|
|
*
|
Jūsų išsimokslinimas:
|
|
*
|
Jūsų užsiėmimas:
|
|
*
|
Jūsų gyvenamoji vieta:
|
|
|