Spausdinti puslapio vidurį
Ž-2 Draudimo įmokų dalinio kompensavimo administravimas

 


Eil.
Nr.

Pavadinimas

Aprašymo turinys

1

Administracinės paslaugos pavadinimas

Draudimo įmokų dalinio kompensavimo administravimas

2

Administracinės paslaugos kodas

Ž-2

3

Administracinės paslaugos aprašymas

Parama, kompensuojant dalį draudimo įmokų, gali būti teikiama ūkio subjektams, apdraudusiems pasėlius ir augalus, auginamus Lietuvos Respublikos teritorijoje,  nuo iššalimo ir (arba) sausros.

Parama, kompensuojant dalį draudimo įmokų, gali būti teikiama ūkio subjektams, apdraudusiems galvijus, avis, ožkas, arklius, kiaules ir naminius paukščius nuo Pasaulio gyvūnų sveikatos organizacijos nustatytame gyvūnų ligų sąraše nurodytų ūkinių gyvūnų užkrečiamųjų ligų, kurių protrūkio faktą oficialiai pripažįsta Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba.

4

Administracinės paslaugos aprašymo versija ir jos sukūrimo data

4 versija

5

Administracinės paslaugos gavėjai

Fiziniai ir juridiniai asmenys.

6

Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/a209e680244511e6acbed8d454428fb7/asr

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/ba9de000b00211e59010bea026bdb259/asr

7

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo

Pareiškėjai, norintys gauti dalies draudimo įmokų kompensaciją už augalus, savivaldybės administracijai pateikia šiuos dokumentus:

1.Paramos paraišką pasirašiusio ir (arba) pateikusio savivaldybei asmens įgaliojimų patvirtinimo dokumentą (teikiama, jeigu paramos paraišką pasirašo ir pateikia pareiškėjo įgaliotas asmuo).

2. Draudimo paraišką/ Draudimo sutartį.

3. Draudimo paslaugos pirkimo ataskaitinius dokumentus.

4.Visų draudimo sutartyje nurodytų draudimo įmokų sumokėjimo patvirtinimo dokumentų kopijas.

5.Visų įvykusių draudiminių įvykių (jei jų buvo) žalų pranešimų originalus arba kopijas, paaiškinimus dėl augalų atsėjimo ar atsodinimo, jeigu drausti plotai yra didesni negu deklaruoti.

Paramos paraiška ūkinių gyvūnų draudimo įmokų kompensavimui pateikiama prieš patiriant draudimo įmokos ar jos dalies sumokėjimo draudimo įmonei išlaidas savivaldybės, kurioje įregistruota žemės ūkio valda, administracijai asmeniškai, per įgaliotą asmenį ar registruotu paštu. Turi būti pateikiamas vienas originalus paramos paraiškos egzempliorius ir susijusių dokumentų originalai arba kopijos, patvirtintos pareiškėjo parašu. Kiekvienas paramos paraiškos ir susijusių dokumentų lapas turi būti patvirtintas pareiškėjo parašu.

Paramos gavėjas, sumokėjęs draudimo įmonei visą pagal draudimo sutartį mokėtiną draudimo įmoką ir draudimo sutarčiai pasibaigus ar ją nutraukus, ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sutarties pasibaigimo ar nutraukimo savivaldybei pateikia:

1. Visus draudimo sutarties pakeitimus (tuo atveju, jei draudimo sutartis per jos galiojimo laikotarpį buvo keičiama ar buvo nutraukta);

2. Visos pagal draudimo sutartį mokėtinos draudimo įmokos sumos sumokėjimo įrodymo dokumentus ir, tuo atveju, jei draudimo įmonė grąžino pagalbos gavėjui sumokėtą draudimo įmoką ar jos dalį, lėšų grąžinimo įrodymo dokumentus;

3. Tuo atveju, jei įvyko draudžiamasis įvykis ir pagal draudimo sutartį buvo išmokėtos draudimo išmokos, – patirto nuostolio dydį ir draudimo įmonės išmokėtų draudimo išmokų dydį pagrindžiančius dokumentus.

Nurodyti dokumentai pateikiami savivaldybei asmeniškai, per įgaliotą asmenį ar registruotu paštu. Turi būti pateikiami mokėjimo dokumentų originalai arba kopijos, patvirtintos paramos gavėjo parašu.

8

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)

Pareiškėjai, norintys gauti dalies draudimo įmokų kompensaciją už augalus, savivaldybės administracijai pateikia šiuos dokumentus:

1.Paramos paraišką pasirašiusio ir (arba) pateikusio savivaldybei asmens įgaliojimų patvirtinimo dokumentą (teikiama, jeigu paramos paraišką pasirašo ir pateikia pareiškėjo įgaliotas asmuo).

2. Draudimo paraišką/ Draudimo sutartį.

3. Draudimo paslaugos pirkimo ataskaitinius dokumentus.

4.Visų draudimo sutartyje nurodytų draudimo įmokų sumokėjimo patvirtinimo dokumentų kopijas.

5.Visų įvykusių draudiminių įvykių (jei jų buvo) žalų pranešimų originalus arba kopijas, paaiškinimus dėl augalų atsėjimo ar atsodinimo, jeigu drausti plotai yra didesni negu deklaruoti.

Pareiškėjai, norintys gauti dalies draudimo įmokų kompensaciją už ūkinius gyvūnus, savivaldybės administracijai pateikia šiuos dokumentus:

1.Paramos paraišką ūkinių gyvūnų draudimo įmokų kompensavimui.

2.Visus draudimo sutarties pakeitimus (tuo atveju, jei draudimo sutartis per jos galiojimo laikotarpį buvo keičiama ar buvo nutraukta).

3.Visos pagal draudimo sutartį mokėtinos draudimo įmokos sumos sumokėjimo įrodymo dokumentus ir, tuo atveju, jei draudimo įmonė grąžino pagalbos gavėjui sumokėtą draudimo įmoką ar jos dalį, lėšų grąžinimo įrodymo dokumentus.

4.Tuo atveju, jei įvyko draudžiamasis įvykis ir pagal draudimo sutartį buvo išmokėtos draudimo išmokos, – patirto nuostolio dydį ir draudimo įmonės išmokėtų draudimo išmokų dydį pagrindžiančius dokumentus.

Nurodyti dokumentai pateikiami savivaldybei asmeniškai, per įgaliotą asmenį ar registruotu paštu. Turi būti pateikiami mokėjimo dokumentų originalai arba kopijos, patvirtintos paramos gavėjo parašu.

9

Administracinės paslaugos teikimo būdas (tipas)

Neelektroninė

10

Informacija apie tai, ar paslauga teikiama savarankiškai, ar valstybei perdavus paslaugos teikimo funkciją

 

11

Duomenys apie elektroninės administracinės paslaugos teikimą

 

12

Administracinės paslaugos (neelektroninės) teikimo būtinų veiksmų seka

Paramos paraiška augalų draudimo įmokų kompensavimui pateikiama savivaldybės administracijai prieš patiriant draudimo įmokų sumokėjimo draudimo įmonei išlaidas. Per 10 d. d. paraiška įvertinama. Įvertinus paraišką, siunčiamas pranešimas dėl pagalbos skyrimo. Nuo einamųjų metų birželio 1 d. iki einamųjų metų rugpjūčio 15 d. paramos gavėjas pateikia: draudimo paraišką/ draudimo sutartį, draudimo paslaugos pirkimo ataskaitinius dokumentus, visų draudimo sutartyje nurodytų draudimo įmokų sumokėjimo patvirtinimo dokumentų kopijas, visų įvykusių draudiminių įvykių (jei jų buvo) žalų pranešimų originalus arba kopijas, paaiškinimus dėl augalų atsėjimo ar atsodinimo, jeigu drausti plotai yra didesni negu deklaruoti. Savivaldybės darbuotojas ne vėliau kaip per 10 d. d. atlieka pateiktų dokumentų tikrinimą. Savivaldybės darbuotojas per 10 d. d. nuo sprendimo priėmimo registruotu laišku informuoja paramos gavėją apie patikslintą mokėtinos paramos dydį. Per 5 d.d. nuo pateiktų mokėjimo dokumentų paraimai gauti tikrinimo pabaigos suveda į ŽŪMIS reikalingus duomenis.

Paramos paraiška ūkinių gyvūnų draudimo įmokų kompensavimui pateikiama prieš patiriant draudimo įmokos ar jos dalies sumokėjimo draudimo įmonei išlaidas savivaldybės, kurioje įregistruota žemės ūkio valda, administracijai asmeniškai, per įgaliotą asmenį ar registruotu paštu.

Paramos paraiškos vertinimas negali trukti ilgiau kaip 10 darbo dienų nuo jos užregistravimo savivaldybėje dienos. Į 10 darbo dienų paramos paraiškų vertinimo terminą neįskaičiuojami paklausimų pareiškėjui ar kitoms institucijoms dėl papildomos informacijos pateikimo ir atsakymų gavimo terminai.

Sprendimą dėl paramos skyrimo ar neskyrimo priima savivaldybė vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nuostatomis.

Apie priimtą sprendimą informuoja pareiškėjus per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo registruotu laišku ir el. paštu, jei asmuo paramos paraiškoje sutiko, kad informacija jam būtų teikiama tokiu būdu.

13

Administracinės paslaugos teikėjas

Jurgita Reimerienė, vyriausioji specialistė,
tel. (8 427) 61 142, 8 614 86058,
el.p  jurgita.reimeriene@kelme.lt.

14

Administracinės paslaugos vadovas

Joana Miliauskienė, skyriaus vedėja
tel. (8 427) 61 082, mob. 8 616 46 897,
el. p. joana.miliauskiene@kelme.lt.

15

Administracinės paslaugos suteikimo trukmė

Ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo visų dokumentų, reikalingų priimti sprendimui dėl pagalbos skyrimo, priima sprendimą dėl pagalbos skyrimo.

16

Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)

Neatlygintinai.

17

Kitos pastabos ir informacija apie paslaugą

 

18

Paslaugos inicijavimo forma (prašymo forma)

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/a209e680244511e6acbed8d454428fb7/asr?positionInSearchResults=0&searchModelUUID=cbb231dd-557f-4e62-8fae-9659e8a56935

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/ba9de000b00211e59010bea026bdb259/asr

 

 

Atgal
Rajono meras
VACLOVAS ANDRULIS
Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Gegužė
    2020     
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. paštą ir gaukite
mūsų naujienas pirmieji: