Gyventojai priimami pirmadieniais 10.00-12.00 val. |
Kontrolieriaus pavaduotojas Pareigybės aprašymas | Tel. (8 427) 69 054 |
Patarėja Neringa Dirmeikienė Pareigybės aprašymas | Tel. (8 427) 69 054 [email protected] |
1. Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba yra savivaldybės biudžetinė įstaiga prižiūrinti, ar teisėtai, efektyviai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas savivaldybės turtas bei patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai.
* Savivaldybės kontrolieriaus (savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos) veikla grindžiama nepriklausomumo, teisėtumo, viešumo, objektyvumo ir profesionalumo principais.
* Savivaldybės kontrolierius (savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba) savo veikloje vadovaujasi Vietos savivaldos ir kitais įstatymais, valstybinio audito reikalavimais, Valstybės kontrolės parengtomis metodikomis ir kitais teisės aktais.
* Savivaldybės kontrolieriaus, savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojų tarnybos santykių teisiniai pagrindai nustatyti Valstybės tarnybos ir Vietos savivaldos įstatyme.
* Savivaldybės kontrolierius, savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojai negali būti tos savivaldybės tarybos nariais ir darbo laiku negali dalyvauti politinių partijų veikloje. Be to, savivaldybės kontrolieriaus ir savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojo pareigos nesuderinamos su jokiomis kitomis renkamomis pareigomis valstybės ir savivaldybių institucijose, įstaigose ir įmonėse.
* Savivaldybės kontrolierius į pareigas priimamas konkurso būdu ir iš jų atleidžiamas Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Savivaldybės kontrolierius privalo turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir ne mažesnį kaip 3 metų darbo finansų, ekonomikos, teisės, audito, kontrolės arba viešojo administravimo srityse stažą.
PAGRINDINĖS SAVIVALDYBĖS KONTROLIERIAUS (SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS) FUNKCIJOS
1. Siekdami veiklos tikslo ir atlikdami Tarnybai pavestus uždavinius, Savivaldybės kontrolierius, Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojai vykdo šias pagrindines funkcijas:
1.1. atlieka išorės finansinį ir veiklos auditą savivaldybės administracijoje, savivaldybės administravimo subjektuose ir savivaldybės kontroliuojamose įmonėse;
1.2. kiekvienais metais rengia ir Tarybos reglamente nustatytais terminais ir tvarka teikia savivaldybės Tarybai išvadą dėl savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto ir patikėjimo teise valdomo valstybės turto ataskaitos ir išvadą dėl pateikto tvirtinti biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio;
1.3. rengia ir savivaldybės Tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl savivaldybės naudojimosi bankų kreditais, paskolų ėmimo ir teikimo, garantijų suteikimo ir laidavimo kreditoriams už savivaldybės kontroliuojamų įmonių imamas paskolas;
1.4. rengia ir savivaldybės Tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas, suteikiančias savivaldybės Tarybai pagrindą tvirtinti koncesijos konkurso sąlygas ir pagrindines koncesijos sutarties sąlygas; savivaldybės Tarybai nustačius konkurso etapus iki koncesijos sutarties pasirašymo, rengia išvadas galutiniam koncesijos sutarties projektui;
1.5. rengia ir savivaldybės Tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas, suteikiančias savivaldybės Tarybai pagrindą tvirtinti viešųjų pirkimų sąlygas, būdą ir pagrindines sutarties dėl partnerystės su privačiais subjektais sąlygas; savivaldybės tarybai nustačius viešųjų pirkimų sąlygas, būdą ir pagrindines sutarties dėl partnerystės su privačiais subjektais sąlygas, iki partnerystės su privačiais subjektais sutarties pasirašymo rengia išvadas galutiniam partnerystės su privačiais subjektais sutarties projektui;
1.6. rengia ir savivaldybės Tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl skolininkų ir skolininkų, už kurių įsipareigojimų įvykdymą garantuoja valstybė, ūkinės ir finansinės būklės, taip pat dėl iš valstybės vardu pasiskolintų lėšų, teikiamų paskolų ir valstybės garantijų teikimo, paskolų naudojimo pagal tikslinę paskirtį ir paskolų grąžinimo;
1.7. nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl savivaldybės lėšų ir turto, patikėjimo teise valdomo valstybės turto naudojimo, valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų;
1.8. Administracinių teisės pažeidimų kodekso nustatytais atvejais surašo administracinių teisės pažeidimų protokolus ir įstatymų nustatyta tvarka juos teikia nagrinėti savivaldybės Tarybos Administracinei komisijai.
1.9. Valstybės kontrolės prašymu teikia savivaldybės kontrolieriaus (savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos) atliktų auditų ataskaitas ir darbo dokumentus audito išorinei peržiūrai atlikti;
1.10. atlieka įstatymuose ir kituose teisės aktuose priskirtas funkcijas.
Finansinės ataskaitos |
---|
2023 metų |
Tarnybos 2023 metų III ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2023 metų II ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2023 metų I ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
2022 metų |
Tarnybos 2022 metų IV ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2022 metų III ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2022 metų II ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2022 metų I ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
2021 metų |
Tarnybos 2021 metų IV ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2021 metų III ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2021 metų II ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Tarnybos 2021 metų I ketvirčio finansinių ataskaitų rinkinys |
Biudžeto ataskaitos |
---|
2023 metų |
Tarnybos 2023 metų III ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2023 metų II ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2023 metų I ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
2022 metų |
Tarnybos 2022 metų IV ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2022 metų III ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2022 metų II ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2022 metų I ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
2021 metų |
Tarnybos 2021 metų IV ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2021 metų III ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Tarnybos 2021 metų II ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita Aiškinamasis raštas |
Tarnybos 2021 metų I ketvirčio biudžeto vykdymo ataskaita |
Korupcija – bet koks asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje (valstybės politiko, teisėjo, valstybės pareigūno, valstybės tarnautojo ir kito jam prilyginto asmens), elgesys, neatitinkantis jiems suteiktų įgaliojimų ar teisės aktuose nustatytų elgesio standartų, ar tokio elgesio skatinimas, siekiant naudos sau ar kitiems asmenims ir taip pakenkiant piliečių ir valstybės interesams.
Korupcinio pobūdžio teisės pažeidimas – valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens administracinis, darbo drausmės ar tarnybinis nusižengimas, padarytas tiesiogiai ar netiesiogiai siekiant arba reikalaujant turtinės ar kitokios asmeninės naudos (dovanos, pažado, privilegijos) sau ar kitam asmeniui, taip pat ją priimant, kai tai daroma piktnaudžiaujant tarnybine padėtimi, viršijant įgaliojimus, neatliekant pareigų, pažeidžiant viešuosius interesus, taip pat korupcinio pobūdžio nusikalstama veika (Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programos 3.2 punktas).
Korupcinio pobūdžio nusikalstamos veikos – kyšininkavimas, prekyba poveikiu, papirkimas, kitos nusikalstamos veikos, jeigu jos padarytos viešojo administravimo sektoriuje arba teikiant viešąsias paslaugas siekiant sau ar kitiems asmenims naudos: piktnaudžiavimas tarnybine padėtimi arba įgaliojimų viršijimas, piktnaudžiavimas oficialiais įgaliojimais, dokumentų ar matavimo priemonių suklastojimas, sukčiavimas, turto pasisavinimas ar iššvaistymas, tarnybos paslapties atskleidimas, komercinės paslapties atskleidimas, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimas, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto legalizavimas, kišimasis į valstybės tarnautojo ar viešojo administravimo funkcijas atliekančio asmens veiklą ar kitos nusikalstamos veikos, kai tokių veikų padarymu siekiama ar reikalaujama kyšio, papirkimo arba nuslėpti ar užmaskuoti kyšininkavimą ar papirkimą (Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 2 straipsnio 2 dalis).
Korupcijos prevencijos priemonės yra šios – korupcijos rizikos analizė, kovos su korupcija programos, teisės aktuose nustatyto ar teisės aktų projektais numatomo teisinio reguliavimo poveikio korupcijos mastui vertinimas (teisės aktų ar jų projektų antikorupcinis vertinimas), informacijos apie asmenį, siekiantį eiti arba einantį pareigas valstybės ar savivaldybės įstaigoje ar įmonėje, arba apie asmenį, kurį į pareigas Europos Sąjungos ar tarptautinėse institucijose teikia Lietuvos Respublika,pateikimas, informacijos pateikimas valstybės tarnautojų ir juridinių asmenų registrams, visuomenės švietimas ir informavimas, nustatytų korupcijos atvejų viešas paskelbimas, pranešimas apie korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, kitos įstatymų nustatytos korupcijos prevencijos priemonės (Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 5 straipsnis).
Atmintinė valstybės tarnautojams, susidūrusiems su korupcija
Privačių interesų deklaravimas yra viena iš veiksmingiausių interesų konfliktų prevencijos viešajame sektoriuje priemonių, padedančių tarnautojui nustatyti jo tarnyboje galimas grėsmes ir apie jas tinkamai informuoti savo tiesioginius vadovus, kolegas, plačiąją visuomenę.
Valstybinėje tarnyboje dirbantis asmuo, taip pat asmuo, pretenduojantis į pareigas valstybinėje tarnyboje, privalo deklaruoti privačius interesus Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka pateikdamas Privačių interesų deklaraciją.
Teisės aktų nustatyta tvarka pripažinus, jog pareigūnas pažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo reikalavimus dėl privačių interesų deklaracijos pateikimo, tikslinimo ir papildymo, jis vienerius metus nuo pažeidimo paaiškėjimo dienos negali būti skatinamas. Šis apribojimas nėra laikytinas tarnybine nuobauda tiesiogine prasme, todėl dėl jo taikymo nėra sprendžiama kiekvienoje pažeidimo situacijoje individualiai, kaip dėl tarnybinės nuobaudos. Šis apribojimas yra taikomas privalomai visais nustatytų pažeidimų atvejais, pagal Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą.
Privačių interesų deklaravimo kontrolę vykdo institucijos, kurioje pareigūnas atlieka tarnybą, vadovas arba įgaliotas atstovas, taip pat Vyriausioji tarnybinės etikos komisija.
Pareigybė, į kurią pretenduojant turi būti surinkta informaciją apie asmenį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 9 straipsnio 6 dalimi, yra savivaldybės kontrolierius.
Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymas
Lietuvos Respublikos nacionalinė kovos su korupcija programa
Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymas
JUNGTINIŲ TAUTŲ KONVENCIJA PRIEŠ KORUPCIJĄ
Kelmės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos etikos ir antikorupcinio elgesio kodeksas
Kelmės rajono savivaldybės kontrolieriaus 2022-01-03 įsakymas Nr. V-1 „Dėl pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašo patvirtinimo“
Anonimiškai pranešti apie galimus korupcijos atvejus galima Specialiųjų tyrimų tarnybai visą parą visą parą veikiančiu „karštosios linijos“ telefonu Vilniuje (8 5) 266 3333 (taip pat ir poilsio dienomis), elektroniniu paštu [email protected], faksu (8 5) 266 3307 arba palikti pranešimą šioje svetainėje.
Raštu, paliekant pranešimą dėžutėje „Pranešimai ir pasiūlymai korupcijos prevencijos klausimais“, kuri yra Savivaldybės administracijos pastato Vytauto Didžiojo g. 58 pirmo aukšto fojė.
Savivaldybės kontrolierė Daiva Bružienė.
Korupcijos pasireiškimo tikimybė – prielaida, kad tam tikri įstaigos veiklą veikiantys išoriniai ir/ar vidiniai ir/ar individualūs rizikos veiksniai sudarys galimybes atsirasti korupcijai.
Korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymas padeda, įsivertinus didžiausius korupcijos rizikos veiksnius, numatyti konkrečias priemones problemoms valdyti ir šalinti.
Kontrolės ir audito tarnybos išvados apie korupcijos pasireiškimo tikimybę:
Tiekėjų, norinčių dalyvauti mažos vertės pirkimuose,
sąrašas
Eil. Nr. | Tiekėjo pavadinimas | Prekių kodai pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną (BVPŽ) paslaugų kodai ir darbų pavadinimai | Vykdoma veikla |
1. | VšĮ Informacijos technologijų mokymo centras | 80522000-9 Mokomieji seminarai | Profesionalūs mokymų, kursai, seminarai: – grafinio dizaino; – darbo efektyvinimo; – svetainių kūrimo; – žmogiškųjų išteklių valdymo srityse; – mokymų, kursų, seminarų organizavimo paslaugos, – knygų, reklamos maketavimo ir leidybos paslaugos. |
2. | PRINTERA | 30237310-5 Spausdintuvų kasetės | Spausdintuvų aptarnavimas |
3. |
Nepirkimo iš CPO katalogo priežastys
Kai mažos vertės pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 10 000 eur (be PVM), perkančioji organizacija neprivalo pirkti per CPO. Kelmės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba nevykdo pirkimų, kurių vertė būtų didesnė kaip 10 000 eur (be PVM).
Biudžetinė įstaiga Kelmės rajono savivaldybės administracija
Įstaigos kodas 188768730
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
Sukūrė ir prižiūri Tobalt
Visos teisės saugomos © 2022.