Kelmės „Kūlverstuko“ lopšelio-darželio mokytojos dalyvavo kvalifikacijos kėlimo kursuose Graikijoje


Kūrybiškumas, kritinis mąstymas, bendravimas ir bendradarbiavimas glaustai atspindi pagrindinių XXI amžiaus kompetencijų, kurių turi būti mokoma ir kurių turi mokytis būsimi aktyvūs ugdymo proceso dalyviai, esmę. Nepaisant to, kad pedagogai supranta šių kompetencijų ugdymo svarbą,  jiems gali būti sudėtinga jas tinkamai įtraukti į ugdymo turinį.

Dalyvaudamos kvalifikacijos kėlimo kursuose (Digital Tools for Collaboration, Communication, Creativity and Critical Thinking (4Cs) ) Graikijoje, Aušra Buivydaitė ir Violeta Mišeikė įgijo praktinių žinių, kurios paįvairins ugdymo procesą ir turinį lavinant šias kompetencijas.

Kūrybiškumo, kritinio mąstymo, bendravimo ir bendradarbiavimo galima išmokti, mokyti ir įdiegti bet kurioje aplinkoje, o skaitmeninių įrankių ir platformų prieinamumas šiais laikais gali labai padėti kuriant į vaiką orientuotą veiklą, kuri formuoja besimokančiųjų gebėjimą gyventi, bendrauti su kitais ir patirti sėkmę ateityje.

Šių mokymų pagrindinis tikslas – susipažinti su strategijomis ir įrankiais, kurie padėtų lavinti vaikų kūrybiškumo, kritinio mąstymo, bendravimo, bendradarbiavimo, socialinio intelekto, aktyvaus klausymo įgūdžius.

Mokymų metu, dalyviai iš Lietuvos, Belgijos, Kroatijos, Čekijos ir Vokietijos, dalinosi patirtimi ir pavyzdžiais, kaip naudojant tinkamus skaitmeninius įrankius galima padėti vaikams pasiekti geresnių rezultatų ugdant  kūrybiškumo, kritinio mąstymo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

Violeta ir Aušra įsitraukė į edukacinę patirtį, kurios centre buvo jų pačių gebėjimų eksperimentavimas, jos turėjo galimybę įgyti techninių ir praktinių žinių taikant metodiką, pagrįstą komandiniu darbu, diskusijomis ir detalizavimu, naudojant praktinių pratimų ir simuliacijų metodą. 

Informaciją pateikė Violeta Mišeikė ir Aušra Buivydaitė


Kitos naujienos

Dalintis: